Poprawki stabilności, poprawki błędów.
Poprawki stabilności, poprawki błędów.
Poprawki stabilności, poprawki błędów.
Poprawki stabilności, poprawki błędów.
Poprawki stabilności, poprawki błędów.
Poprawa stabilności, poprawki błędów.
Poprawa stabilności, poprawki błędów.
ulepszenia Poprawa stabilności, poprawki błędów.
stabilności iPsychic i poprawek błędów.
Poprawa stabilności, poprawki błędów.
Dostosowania stawek
Teraz możesz używać współczynników do dostosowywania stawek. Możesz dostosować stawki dla określonej kampanii lub grupy reklam. W tej chwili dostępne są tylko dostosowania dla docelowych odbiorców, oparte na listach retargetingowych, urządzeniach mobilnych oraz płci i wieku. Aby zarządzać dostosowaniami stawek, wybierz typ, określ warunek dostosowania stawek i współczynnik.
Poprawa stabilności, poprawki błędów.
Poprawa stabilności, poprawki błędów.
Przedstawiamy nową wersję: teraz możesz edytować słowa kluczowe lub dodawać nowe do grupy reklam.
Poprawki błędów, poprawa stabilności.
Dodano obsługę „Retargetowania i widowni”
Listy retargetowania i aplikacje mobilne są teraz dostępne w aplikacji. Możesz pracować z nimi w firmach w taki sam sposób, jak w przypadku słów kluczowych, takich jak ustawianie ofert, zatrzymywanie i uruchamianie kryteriów wyświetleń.
Pamiętaj, że teraz możesz zobaczyć słowa kluczowe i listy retargetowania na ekranach grup reklam i reklam.
Nowe typy reklam
Aplikacja ma teraz reklamy graficzne i reklamy wideo. Zobacz podgląd kreacji na ekranie reklamy.
Nowy wygląd menu
Teraz możesz korzystać z menu głównego u dołu wszystkich ekranów aplikacji, nie tylko na ekranie głównym aplikacji. Na przykład możesz dowiedzieć się o nowych wydarzeniach na dowolnym ekranie aplikacji. Czerwona kropka na przycisku Zdarzenia u dołu ekranu informuje, kiedy są wydarzenia, których jeszcze nie widziałeś.
Poprawki stabilności i poprawki błędów.
Dzienny budżet
Możesz edytować dzienny budżet dla kampanii i współdzielonego konta.
Poprawki stabilności i poprawki błędów.
Poprawiono ładowanie ekranu podsumowania.
Wydarzenia mają nowy wygląd. Lista zdarzeń zawiera także nowy filtr "Tylko nowe wydarzenia".
Naprawiono błędy powiadomień push.
Przedstawiamy nową wersję z powiadomieniami push.
Otrzymuj powiadomienia push o ważnych wydarzeniach, takich jak zmiany natężenia ruchu lub wyczerpanie funduszy kampanii. Możesz określić, jak często chcesz otrzymywać powiadomienia i ciekawe wydarzenia w ustawieniach aplikacji. Aby otworzyć ustawienia, przejdź do ekranu "Profil" i dotknij "Powiadomienia push".
Przeprojektowaliśmy naszą infrastrukturę i poprawiliśmy ochronę Twoich danych. Aplikacja staje się bardziej stabilna i niezawodna.
Przedstawiamy nową wersję: całkowicie zmieniliśmy infrastrukturę i poprawiliśmy ochronę Twoich danych. Aplikacja staje się bardziej stabilna i niezawodna.
Dostęp do hasła do aplikacji
Zabezpiecz swoją aplikację mobilną Yandex.Direct przed nieautoryzowanym dostępem czterocyfrowym hasłem do aplikacji, innym niż hasło Twojego konta Yandex.
Poprawki stabilności, poprawki błędów autoryzacji.
Poprawki stabilności i poprawki błędów.
Nowe typy kampanii
Typy kampanii "Reklamy dla aplikacji mobilnych" i "Reklamy dynamiczne" są teraz dostępne w aplikacji. Możesz pracować z nimi w taki sam sposób, jak w przypadku kampanii "Reklamy tekstowe i graficzne", takich jak zatrzymywanie i uruchamianie kampanii, ustalanie stawek za słowa kluczowe i wyświetlanie statystyk dla nich. Możesz wyświetlać i ukrywać różne typy kampanii na liście kampanii.
Zaktualizowano interfejs ustawień stawek
Kreator stawek umożliwia przypisanie stawek za słowa kluczowe w wyszukiwaniu w zależności od pożądanego natężenia ruchu, a nie pozycji.
Poprawki błędów.
Filtruj kampanie według ważności
Kampanie, z którymi często współpracujesz, mogą być oznaczone jako ważne. Kampanie te zostaną oznaczone gwiazdką na liście kampanii.
Dane w całej aplikacji
Dane są teraz wyświetlane na wszystkich ekranach aplikacji. Możesz na przykład szybko uzyskać dostęp do liczby kliknięć, wyświetleń i konwersji dostarczanych przez każdą kampanię lub reklamę. Metryki można wybierać w ustawieniach na dowolnym ekranie.
Poprawki błędów.
Poprawki błędów z aktualizacją GDPR.
Poprawki stabilności i poprawki błędów.
Statystyki kampanii, grup, reklam i słów kluczowych
Statystyki są teraz dostępne jako wykresy i tabele dla całego konta oraz dla pojedynczych kampanii, grup, reklam i słów kluczowych. Możesz wybrać sekcje danych, grupy i okresy na wszystkich ekranach statystyk.
Nowy układ wydarzeń na koncie
Kliknij przycisk Podsumowanie, aby dowiedzieć się o nowych wydarzeniach na swoim koncie: teraz możesz zobaczyć liczbę pozostałych nie przeglądanych wydarzeń z dowolnego ekranu w aplikacji.
Statystyki kampanii, grup, reklam i słów kluczowych
Statystyki są teraz dostępne jako wykresy i tabele dla całego konta oraz dla pojedynczych kampanii, grup, reklam i słów kluczowych. Możesz wybrać sekcje danych, grupy i okresy na wszystkich ekranach statystyk.
Nowy układ wydarzeń na koncie
Kliknij przycisk Podsumowanie, aby dowiedzieć się o nowych wydarzeniach na swoim koncie: teraz możesz zobaczyć liczbę pozostałych nie przeglądanych wydarzeń z dowolnego ekranu w aplikacji.
Poprawki stabilności i poprawki błędów. Sprawdź nowy ekran podsumowania i zobacz aktualny status swojego współdzielonego konta, ostatnie wydarzenia, wykresy i zmiany głównych wskaźników wydajności. Wyświetlaj statystyki jako wykresy i wybieraj różne sekcje danych, takie jak kampanie, typy sieci reklamowych i regiony dla tabel, a także dane grupowe według wybranych przedziałów czasu.
Poprawki stabilności i poprawki błędów. Sprawdź nowy ekran podsumowania i zobacz aktualny status swojego współdzielonego konta, ostatnie wydarzenia, wykresy i zmiany głównych wskaźników wydajności. Wyświetlaj statystyki jako wykresy i wybieraj różne sekcje danych, takie jak kampanie, typy sieci reklamowych i regiony dla tabel, a także dane grupowe według wybranych przedziałów czasu.
Sprawdź nowy ekran podsumowania i zobacz aktualny status swojego współdzielonego konta, ostatnie wydarzenia, wykresy i zmiany głównych wskaźników wydajności. Wyświetlaj statystyki jako wykresy i wybieraj różne sekcje danych, takie jak kampanie, typy sieci reklamowych i regiony dla tabel, a także dane grupowe według wybranych przedziałów czasu.
Poprawki stabilności i poprawki błędów. Ciesz się całkowicie nowym projektem i daj nam znać, co myślisz, wysyłając e-mail na adres app-direct@support.yandex.ru
Poprawki stabilności i poprawki błędów. Ciesz się całkowicie nowym projektem i daj nam znać, co myślisz, wysyłając e-mail na adres app-direct@support.yandex.ru
Poprawki stabilności i poprawki błędów. Ciesz się całkowicie nowym projektem i daj nam znać, co myślisz, wysyłając e-mail na adres app-direct@support.yandex.ru
Poprawki stabilności i poprawki błędów. Ciesz się całkowicie nowym projektem i daj nam znać, co myślisz, wysyłając e-mail na adres app-direct@support.yandex.ru